Bezpečné nakupování
Idosell security badge

Stížnosti a záruky

Všechny produkty nabízené na Tomito.pl jsou nové a vztahuje se na ně záruka výrobce.

Záruky podnikatele jsou vyloučeny.

Veškeré reklamace týkající se Zboží nebo plnění Kupní smlouvy může Zákazník zasílat písemně (na e-mailovou adresu info@tomito-shop.cz) nebo na adresu Prodávajícího (dle údajů společnosti) klasickou poštou.

Prodávající do 14 dnů ode dne doručení žádosti obsahující stížnost odpoví na stížnost týkající se Zboží nebo stížnost týkající se plnění Kupní smlouvy podanou Klientem a odpoví (na e-mailovou adresu nebo adresu klasické pošty uvedenou Klientem).

Zákazník může použít reklamační formulář poskytnutý prodávajícím: Formulář stížnosti. .

Místo pro zaslání reklamovaného zboží zpět:
Olza Logistic – [P.P.H.U TOMAS]
Lípová 1986,
737 01 Český Těšín,
Czechy

Podrobné informace jsou obsaženy v předpisech.

 

 

pixel